Viešieji pirkimai

ROKIŠKIO KULTŪROS CENTRAS VYKDO INVESTICINIO PROJEKTO  NR. 07.1.1-CPVA-K-306-03-0007 „ROKIŠKIO MIESTO KULTŪROS INFRASTRUKTŪROS PASLAUGŲ GERINIMAS“ APŠVIETIMO IR ĮGARSINIMO ĮRANGOS SISTEMŲ PIRKIMĄ VPI IS SISTEMOJE.

  

                                                                                                                      PATVIRTINTA

                                                                                                                      Rokiškio kultūros centro  direktoriaus

                                                                                                                      2020-03-12 įsakymu Nr. 13 V

                                                                              

2020 M. ROKIŠKIO KULTŪROS CENTRO NUMATOMŲ SUPAPRASTINTŲ PIRKIMŲ PLANAS

Eil. Nr.

Prekės, paslaugos ir darbų kodas pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną (BVPŽ)

Prekės, paslaugos ir darbų pavadinimas

Pirkimo vertė be PVM

Numatoma pirkimo pradžia (ketvirtis)

Numatomas pirkimo būdas

Sutarties trukmė 

Numatomų pirkti prekių kiekiai bei paslaugų ar darbų apimtys (pastabos)

 PREKĖS

1

03121210-0

Gėlių kompozicijos ir puokštės

1000,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

2

03450000-9

Medelyno produktai

100,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

3

09100000-0

Kuras

2860,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

4

31210000-1

Elektros aparatūra, naudojama elektros grandinėms įjungti, išjungti 

700,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

5

15800000-6

Įvairūs maisto produktai

3000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

6

19200000-8

Tekstilės audiniai ir susiję gaminiai

6000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

7

22000000-0

Spaudiniai ir susiję produktai

2400,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

8

30192000-1

Biuro reikmenys

3500,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

9

30200000-1

Kompiuterinė įranga ir reikmenys

3000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

10

33700000-7

Valymo ir higienos priemonės

2500,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

11

39000000-2

Baldai, dekoratyviniai patalpų objektai, buitiniai prietaisai ir valikliai

2500,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

12

39715000-7

Vandens šildytuvai ir pastatų šildymas; vandentiekio įrenginiai

1500,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

13

44100000-1

Statybinės medžiagos ir panašūs gaminiai

10000,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

14

 31300000-9

Izoliuoti laidai ir kabeliai

500,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

15

37800000 - 6

Amatų ir meno reikmenys

3000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

16

39225700 - 2

Žvakės

150,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

17

37000000 - 8

Muzikos instrumentai, sporto prekės, žaidimai, rankdarbiai, meno kūriniai ir jų priedai

1300,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

18

33600000 - 6

Farmacijos produktai

150,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

19

18100000 - 0

Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai

400,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

20

24960000

Įvairūs chemijos produktai

200,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

21

34900000

Įvairi transporto įranga ir atsarginės dalys

1500,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

22

31500000-1

Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai

400,00 Eur

 

 

 

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

23

31500000

Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai

63000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

24

34110000-1

Keleiviniai automobiliai

9700,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

25

32000000

Radio, televizijos, komunikacijų, telekomunikacijų ir susijusi įranga

64000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

 

 

VISO:

139200,00 Eur

 

 

 

 

PASLAUGOS

 

 

26

50342000-4

Garso įrangos remonto ir priežiūros paslaugos

2100,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

27

55100000-1

Viešbučių paslaugos

5000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

28

55500000-5

Valgyklų ir pagaminto valgio tiekimo paslaugos

7000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

29

50112000

Automobilių remonto ir priežiūros paslaugos

2000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

30

64110000-0

Pašto paslaugos

300,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

31

65000000-3

Komunalinės paslaugos

2500,00 Eur

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

32

66510000

Draudimo paslaugos

2000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

33

79341000-6

Reklamos paslaugos

8000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

34

79952000-2

Su renginiais susijusios paslaugos

50000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

35

79970000-4

Leidybos paslaugos

2000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

36

60171000-7

Transporto nuoma

8000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

37

80522000-9

Mokomieji seminarai

1000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

38

64210000-1

Telefono ryšio ir duomenų perdavimo paslaugos

1500,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

39

92312000-1

Meninės paslaugos

20000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

40

72000000-5

IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos

3000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

41

50610000-4

Apsaugos įrangos remonto ir priežiūros paslaugos

800,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

42

50750000-7

Liftų priežiūros paslaugos

500,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

43

50700000 - 2

Remonto ir priežiūros paslaugos susijusios su pastatais

5000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

44

98390000-3

Kitos paslaugos

6000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

45

98100000 - 4

Narystės organizacijų paslaugos

2000,00 Eur

 

 

Mažos vertės pirkimų apklausa

 

Prekės bus perkamos pagal poreikį finansinių metų laikotarpyje

 

 

VISO:

128700,00 Eur

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

    267900,00 Eur

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                    PATVIRTINTA

                                                                                                                    Rokiškio kultūros centro direktoriaus

                                                                                                                    2018-12-20 įsakymu Nr. 81 V                                          

ROKIŠKIO KULTŪROS CENTRO VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMO, INICIJAVIMO, ORGANIZAVIMO, ATLIKIMO IR ATSKAITOMYBĖS TVARKOS APRAŠAS 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS 

1. Rokiškio kultūros centro (toliau – Kultūros centro) viešųjų pirkimų planavimo, inicijavimo, organizavimo, atlikimo ir atskaitomybės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Kultūros centro viešųjų pirkimų sistemą ir Kultūros centro viešųjų pirkimų planavimo, organizavimo, atlikimo ir atskaitomybės tvarką.

2. Tvarkos aprašu siekiama užtikrinti viešųjų pirkimų pagrindinių principų laikymąsi Kultūros centre ir sudaryti sąlygas taupiai, efektyviai ir rezultatyviai naudoti Rokiškio kultūros centrui skirtus asignavimus ir kitas lėšas.

3. Viešuosius pirkimus Kultūros centre reglamentuoja Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas, kiti su viešaisiais pirkimais susiję teisės aktai ir šis Tvarkos aprašas.

4. Organizuojant ir kontroliuojant pirkimus Kultūros centre laikomasi konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų.

5. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Mažos vertės pirkimo pažyma – Kultūros centro mažos vertės pirkimo atvejais pirkimo organizatoriaus pildomas nustatytos formos dokumentas pagrindžiantis jo priimtų sprendimų atitiktį Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams. Perkančiosios organizacijos vadovas gali nustatyti, kad mažos vertės pirkimo pažyma nepildoma, jei atliekama apklausa žodžiu ir apklausiamas tik vienas tiekėjas.

Pirkimų iniciatorius – Kultūros centro darbuotojas, kuris nurodė poreikį įsigyti reikalingų prekių, paslaugų arba darbų, numatytų renginio ar projekto sąmatoje, ūkio poreikio mėnesio plane, viešųjų pirkimų plane.

Pirkimų planas – Kultūros centro pagrindinio Pirkimų organizatoriaus parengtas ir patvirtintas einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų pirkimų sąrašas. Pirkimų planas papildomas gavus finansavimą projektinei ar kitai įstaigos vykdomai veiklai.

Pirkimų suvestinė – Kultūros centro parengta informacija apie visus biudžetiniais metais planuojamus vykdyti pirkimus, įskaitant mažos vertės pirkimus. Ši informacija kasmet iki kovo 15 dienos, o patikslinus pirkimų planą – ne vėliau kaip per 5 darbo dienas, skelbiama Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS).

Pirkimų žurnalas – Kultūros centro nustatytos formos dokumentas, skirtas registruoti Kultūros centro atliktus pirkimus. Pagrindinis pirkimų organizatorius pildo dokumentą skaitmeninėje laikmenoje užtikrindamas jo saugumą kopija išorinėje laikmenoje, pateikdamas spausdintą kopiją Kultūros centro direktoriui iki kito mėnesio 10 dienos.

Pirkimų organizatorius – Kultūros centro direktoriaus paskirtas darbuotojas, kuris organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus atsižvelgdamas į nustatytą pirkimo būdą ir kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma Viešojo pirkimo komisija. Pirkimų organizatorius  koordinuoja (organizuoja) perkančiosios organizacijos užsakytų prekių kokybės atitiktį Pirkimų iniciatoriaus nurodytiems prekės kriterijams bei jų savalaikį pristatymą, taip pat sudarytose pirkimo sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą, pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymąsi, prekių, paslaugų ir darbų atitiktį pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams, taip pat inicijuoja ar teikia siūlymus dėl pirkimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo, teisinių pasekmių tiekėjui, nevykdančiam ar netinkamai vykdančiam pirkimo sutartyje nustatytus įsipareigojimus, taikymo.

Pagrindinis pirkimų organizatorius - Kultūros centro direktoriaus paskirtas darbuotojas, kuris atlieka visas Pirkimų organizatoriaus funkcijas, taip pat parengia, teikia Kultūros centro direktoriui tvirtinti ir paskelbia įstaigos interneto svetainėje biudžetinių metų pirkimų planą ir jo koregavimo projektus, CVP IS skelbia pirkimų suvestinę (kai sudaroma), vykdomų ir įvykdytų pirkimų sutartis, įstaigos viešųjų pirkimų metinę ataskaitą, pildo Pirkimų žurnalą, teikia kiekvieno mėnesio išrašą Kultūros centro direktoriui. Pagrindinis pirkimų organizatorius yra atsakingas už pirkimų organizavimo tvarkos nuo pirkimo planavimo iki pirkimo sutarties įvykdymo priežiūrą.

Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realių bei potencialių prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą, tiekėjus, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan. rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti.

6. Kitos Taisyklėse vartojamos pagrindinės sąvokos yra apibrėžtos Viešųjų pirkimų įstatyme, kituose pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.

7. Pasikeitus Taisyklėse minimiems teisės aktams ir rekomendacinio pobūdžio dokumentams, taikomos aktualios tų teisės aktų ir rekomendacinio pobūdžio dokumentų redakcijos nuostatos.

II. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VIDAUS KONTROLĖS ORGANIZAVIMAS

8. Už Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų laikymąsi atsako Kultūros centro direktorius ir viešuosiuose pirkimuose dalyvaujantys Kultūros centro darbuotojai.

9. Visi Kultūros centro pirkimų organizatoriai pildo Nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą. Jų formos rengiamos pagal šio Tvarkos aprašo 1 priede pateiktas formas.

10. Kultūros centro atliktų pirkimų dokumentų registravimas ir saugojimas vykdomas kaip numatyta Kultūros centro dokumentacijos plane.

III. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS

11. Planuojant Kultūros centro viešuosius pirkimus iki  kiekvienų kalendorinių metų kovo 10 dienos sudaromas planuojamų vykdyti einamaisiais biudžetiniais metais Kultūros centro viešųjų pirkimų planas (toliau – Pirkimų planas).

12. Pirkimų planą atsižvelgiant į Kultūros centro biudžetiniams metams sudarytas finansines sąmatas pagal šio Tvarkos aprašo 2 priede pateiktą formą rengia pagrindinis pirkimų organizatorius, o jam negalint atlikti šios funkcijos, kitas Kultūros centro direktoriaus paskirtas už pirkimų planavimą atsakingas asmuo. Pirkimų planas tvirtinamas Kultūros centro direktoriaus įsakymu.

13. Pirkimai Kultūros centre gali būti atliekami ir iki Pirkimų plano patvirtinimo, juos suderinus Rokiškio kultūros centro direktoriumi.

14. Pirkimų plano patikslinimą organizuoja Pagrindinis pirkimų organizatorius. Pirkimų planas gali būti tikslinamas vieną kartą per mėnesį, išskyrus atvejį, kai konkretaus pirkimo, kuris Pirkimų plane nebuvo numatytas, numatoma vertė viršija 3 000 eurų be pridėtinės vertės mokesčio (PVM).

IV. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ INICIJAVIMAS IR ORGANIZAVIMAS

15.  Kultūros centro viešiesiems pirkimams organizuoti ir atlikti Kultūros centro direktoriaus įsakymu  sudaroma Kultūros centro viešųjų pirkimų komisija (toliau – komisija) organizuoti ir atlikti supaprastintus viešuosius pirkimus ir supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus, kai konkrečių prekių ar paslaugų numatomo pirkimo vertė yra nuo 30 000 Eur be PVM iki mažiau kaip 58 000 Eur be PVM, o konkrečių darbų numatomo pirkimo vertė yra nuo 30 000 Eur be PVM iki mažiau kaip 145 000 Eur be PVM. Kultūros centro direktorius gali pavesti pirkimą atlikti Komisijai, neatsižvelgdamas į šiame punkte numatytas vertes ir aplinkybes. Komisija viešuosius pirkimus atlieka tiesiogiai taikydama Viešųjų pirkimų įstatymo ir susijusių teisės aktų nuostatas.

16. Pirkimų organizatorius supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus atlieka vadovaujantis Mažos vertės viešųjų pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto 2017 m. birželio 28 d. Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymu Nr. 1S-97, nustatyta tvarka:

16.1. Neskelbiamos apklausos būdu, apklausiant vieną ar daugiau tiekėjų, siūlančių reikiamas prekes, paslaugas ar darbus pagal Perkančiosios organizacijos keliamus reikalavimus jei numatoma pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 000 Eur (be PVM):

16.1.1.  žodžiu (telefonu, tiesiogiai prekybos vietoje, vertinama internete tiekėjų skelbiama informacija apie prekių, paslaugų ar darbų kainą ir kitaip) arba;

16.1.2. raštu (CVP IS priemonėmis, elektroniniu paštu, paštu, faksu ar kitomis priemonėmis).

16.2. skelbiamos apklausos būdu jei numatoma pirkimo sutarties vertė yra didesnė kaip 10 000 Eur (be PVM). Atliekama CVP IS priemonėmis, užpildant skelbimą apie pirkimą, vadovaujantis Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka.

16.3. Pirkimų organizatorius ar Komisija, vykdydami Mažos vertės pirkimus, gali kreiptis į vieną tiekėją jei numatoma pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 10 000 Eur (be PVM) ir kitais Mažos  vertės pirkimų tvarkos apraše, patvirtintame 2017 m. birželio 28 d. Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymu Nr. 1S-97, numatytais atvejais. Jei atliekama apklausa žodžiu ir apklausiamas tik vienas tiekėjas, o numatomo pirkimo sutarties vertė yra mažesnė nei 500 Eur (be PVM), mažos vertės pirkimo pažyma gali būti nepildoma. Tokiu atveju pirkimas registruojamas viešųjų pirkimų registravimo žurnale, o viešąjį pirkimą patvirtinantys dokumentai yra sąskaita faktūra arba kiti buhalterinės apskaitos dokumentai.

17. Viešuosius pirkimus, išskyrus ūkio poreikiams numatytus pirkimus, inicijuoja Kultūros centro specialistas (toliau – Pirkimo iniciatorius). Pirkimo poreikį jis nurodo laisvos formos renginio ar projekto sąmata arba prašymu.

18. Kai Pirkimo iniciatorius ir Pirkimų organizatorius yra skirtingi asmenys, rengdamas Paraišką Pirkimo iniciatorius konsultuojasi su planuojamo Pirkimo organizatoriumi, prireikus gali pasitelkti specialistus – dalyko žinovus konsultuoti klausimu, kuriam reikia specialių žinių.

19. Pirkimo iniciatorius teikia sąmatą arba prašymą Kultūros centro direktoriui, kuris įsakymu paskiria Pirkimo organizatorių, nurodo didžiausią galimą pirkimo vertę ir pirkimo būdą.

20. Ūkio poreikiams skirtus pirkimus atlieka Kultūros centro tiekėjas-ūkio specialistas vadovaudamasis Kultūros centro ūkvedžio iki einamojo mėnesio 5 d. sudarytu Ūkio poreikio planu, suderintu su Kultūros centro direktoriumi.

21. Gavus suderintą sąmatą ar Ūkio poreikio planą, Pirkimų organizatorius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas parengia pirkimų technines specifikacijas. Techninės specifikacijos gali būti nerengiamos, kai įsigyjamos prekės yra aiškiai apibūdintos Pirkimų iniciatoriaus sąmatoje arba kai tai yra Ūkio poreikio plane numatytos prekės.

22. Jeigu Paraiškoje nurodyta neišsami informacija apie pirkimo objektą, pirkimo vykdytojas (Pirkimų organizatorius, Komisija) turi teisę pareikalauti Pirkimo iniciatoriaus ją patikslinti raštu. Informacija turi būti patikslinta raštu ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo reikalavimo patikslinti informaciją gavimo dienos. 

V. PIRKIMO VYKDYMAS 

23. Kultūros centro direktoriui priėmus sprendimą pavesti pirkimo procedūras atlikti Viešojo pirkimo komisijai:

23.1. Viešojo pirkimo komisija:

23.1.1. parenka pirkimo būdą:

23.1.2. visais atvejais informaciją apie pirkimą (išskyrus Mažos vertės viešųjų pirkimų tvarkos apraše, patvirtintame 2017 m. birželio 28 d. Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymu Nr. 1S-97 numatytais atvejais)  nedelsdama skelbia Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje ir/ arba savo internetinėje svetainėje specialiai tam skirtoje skiltyje;

23.1.3. parengia pirkimo dokumentus.

24. Komisija ar Pirkimo organizatorius, atlikę pirkimo procedūras parengia pirkimo sutarties projektą laikantis įstaigoje naudojamų sutarčių pavyzdinių formų ir organizuoja sutarties pasirašymą bei paskelbimą CVP IS.

25. Pirkimo procedūrų vykdymo metu atsiradus aplinkybėms, kurių negalima buvo numatyti, Komisija ar Pirkimo organizatorius gali inicijuoti pirkimo procedūrų nutraukimą.

26. Tiekėjų pretenzijas nagrinėja Viešojo pirkimo komisija. Jos darbe dalyvauja Pirkimo organizatorius.

27. Kiekvieną atliktą pirkimą Pirkimų organizatorius registruoja pirkimų žurnale, sudarytame pagal Tvarkos aprašo 5 priede pateiktą formą.

28. Pirkimų žurnalą saugo Pagrindinis pirkimų organizatorius. Iki kiekvieno mėnesio 10 dienos praėjusio mėnesio Pirkimų žurnalo kopiją Pagrindinis pirkimų organizatorius teikia Kultūros centro direktoriui.

VI. PIRKIMO SUTARTIES VYKDYMAS 

29. Kultūros centro ir tiekėjo įsipareigojimų vykdymo, pristatymo (atlikimo, teikimo) terminų laikymosi koordinavimą (organizavimą), taip pat prekių, paslaugų ir darbų atitikties pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams stebėseną atlieka Pirkimų organizatorius.

30. Pirkimų organizatorius, pastebėjęs pirkimo sutarties vykdymo trūkumus ar esant kitoms svarbioms aplinkybėms gali kreiptis į Kultūros centro direktorių, siūlydamas taikyti kontrahentui pirkimo sutartyje numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdą (-us), taip pat inicijuoti pirkimo sutarties nutraukimą joje nustatytais pagrindais.

31. Pirkimų organizatorius seka pirkimo sutarties pabaigos datą.

32. Jeigu pirkimo sutartyje nenumatyta pasirinkimo galimybė dėl jos pratęsimo, o prekių tiekimas ar paslaugų teikimas yra būtinas Kultūros centro funkcijoms atlikti, Pirkimų organizatorius privalo numatyti jų pirkimą ateinančiais biudžetiniais metais.

33. Jeigu pirkimo sutartyje numatyta pasirinkimo galimybė dėl jos pratęsimo, Pirkimų organizatorius, atsižvelgęs į pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų laikymąsi ir atlikęs tyrimą pirkimo sutarties objekto rinkos kainai nustatyti, įvertina pirkimo sutarties pratęsimo tikslingumą.

34. Nustatęs, kad Kultūros centrui nėra naudinga pratęsti galiojančią pirkimo sutartį, Pirkimų organizatorius einamųjų biudžetinių metų pabaigoje naująjį pirkimą įtraukia į pirkimų sąrašą ateinantiems biudžetiniams metams.

35. Nustačius, kad yra tikslinga pratęsti galiojančią pirkimo sutartį, Pirkimų organizatorius parengia susitarimo dėl pirkimo sutarties pratęsimo projektą ir suderina jį Kultūros centro direktoriumi.

36. Du susitarimo dėl pirkimo sutarties pratęsimo egzemplioriai teikiami pasirašyti Kultūros centro direktoriui.

37. Kultūros centro direktorius, priėmęs sprendimą pratęsti pirkimo sutartį, pasirašo susitarimą dėl pirkimo sutarties pratęsimo. Prekių, paslaugų ar darbų priėmimo − perdavimo aktą pasirašo Kultūros centro direktorius arba , jei taip numatyta sutartyje, Pirkimo organizatorius.

38. Jei Kultūros centro direktorius arba Pirkimų organizatorius nustato, kad pirkimo objektas ar jo techniniai, funkciniai, kiekybiniai, kokybės reikalavimai neatitinka pirkimo sutartyje nustatytų sąlygų, priėmimo − perdavimo akto nepasirašo ir raštu reikalauja iš tiekėjo tinkamo prievolių įvykdymo ir nurodo aplinkybes, kurioms esant bus nutraukta pirkimo sutartis ir kaip bus užtikrintos kitos šalių prievolės. 

VII. ATASKAITŲ APIE VIEŠUOSIUS PIRKIMUS, SKELBIMŲ APIE PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMĄ TEIKIMAS, LAIMĖJUSIŲ DALYVIŲ PASIŪLYMŲ IR PIRKIMO SUTARČIŲ BEI JŲ PAKEITIMŲ VIEŠINIMAS

39. Pagrindinis pirkimų organizatorius teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais Kultūros centro vardu rengia ir Viešųjų pirkimų tarnybai teikia:

39.1.viešųjų pirkimų skelbimus;

39.2.viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;

39.3. kiekvienos įvykdytos ar nutrauktos pirkimo sutarties (preliminariosios sutarties) ataskaitas;

39.4. skelbimus apie sudarytas ar nesudarytas pirkimo sutartis, kai buvo vykdomas tarptautinis pirkimas;

39.5. skelbimą apie sudarytą pirkimo ar preliminariąją sutartį dėl Viešųjų pirkimų įstatymo 2 priedėlio B paslaugų sąraše nurodytų paslaugų, kai pirkimo vertė yra ne mažesnė, negu nustatyta tarptautinio pirkimo vertės riba.

39.6. viešųjų pirkimų ataskaitą.

40. Pagrindinis pirkimų organizatorius teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje:

40.1. viešina laimėjusių dalyvių pasiūlymus, sudarytas viešojo pirkimo–pardavimo sutartis bei preliminariąsias sutartis ir pirkimo sutarčių sąlygų pakeitimus (išskyrus atvejus, kai pirkimo sutartys ar jų sąlygų pakeitimai yra sudaromi žodžiu);

40.2. skelbia pirkimo sutarties neįvykdžiusių ar netinkamai ją įvykdžiusių tiekėjų sąrašus ir nedelsdamas, tačiau ne vėliau kaip per 3 darbo dienas apie tai informuoja tiekėją.

______________________